راحت‌تر و سریع‌تر بپرسید و دقیق‌تر تصمیم بگیرید

تحقیقات دانشگاهی

انجام پایان‌نامه‌های دانشگاهی و یا پژوهش‌های حوزه مدیریت، علوم انسانی و پزشکی، معمولا با پرسشنامه همراه است. انواع سوالات متنی، چندگزینه‌ای، درجه‌بندی و طیفی، طراحی پرسشنامه را برای شما آسان می‌کند و دیگر نیازی به ایجاد پرسشنامه در قالب وُرد ندارید.

پرسشنامه آنلاین خود را در صفحات اجتماعی خود یا دوستان به اشتراک گذارید، نتایج را به صورت لحظه‌ای دریافت کنید و از ورود دستی داده‌ها بی‌نیاز شوید. در پُرس‌لاین گزارشات آماری برایتان آماده می‌شوند و فقط برای تحلیل‌های آماری بسیار پیشرفته نیاز به دریافت فایل خروجی دارید.


درخواست دمو

ارزیابی رضایت مشتریان

بخش عمده‌ای از سازمان‌های ارائه‌دهنده محصولات و خدمات تلاش می‌کنند تعاملات الکترونیک با مشتریان خود ایجاد کنند. پُرس‌لاین به شما این امکان را می‌دهد تا از ارتباطات الکترونیک خود در جهت مدیریت تجربه مشتریان، رضایت‌سنجی دوره‌ای، کسب بلادرنگ بازخورد و رضایت‌سنجی خدمات ارائه‌شده به مشتریان استفاده کنید و تصمیم‌های خود را برپایه داده و بازخورد آن‌ها خود بنا نهید.

به کمک سوال طیفی می‌توانید شاخص وفاداری مشتری یا NPS را اندازه‌گیری و تحلیل کنید و به سرعت از نظرات مشتریان خود آگاه شوید. اگر نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، جای نگرانی نیست. از بانک سوالات معتبر و آماده پُرس‌لاین استفاده کنید.

مطالعه طراحی‌شده را در هر کجای وب‌سایت خود که تمایل دارید، می‌توانید قرار دهید، تنظیم نمایید که با چه تناوب زمانی به شکل پاپ‌آپ ظاهر شود، یا اگر مشتری اقدام مشخصی در وب‌سایت شما انجام داد، مثلا خریدی را تکمیل کرد، بلافاصله به بخش رضایت‌سنجی و دریافت بازخورد هدایت شود.

گزارشات پُرس‌لاین در لحظه و بدون تاخیر زمانی است و حتی می‌توانید تنظیم کنید که اگر مشتریان نظر منفی دادند برای چه افرادی در سازمان شما یک ایمیل اطلاع‌رسانی ارسال شود تا اقدامات و تصمیم‌های سازمان شما نیز در لحظه شکل گیرد.

و نهایتا از امکان پنل برای یکپارچه‌سازی بانک‌اطلاعاتی مشتریان خود با پُرس‌لاین، استفاده کنید تا نه تنها از ورود اطلاعات به صورت فایل بی‌نیاز شوید بلکه اطلاعات جدید دریافت‌شده از پُرس‌لاین را نیز در بانک‌های اطلاعاتی موجود درج نمایید.


درخواست دمو

تحقیقات بازار

شکست بسیاری از محصولات و خدمات جدید شرکت‌های استارت‌آپ، دانش‌بنیان و سازمان‌های کوچک و بزرگ، ناشی از کمبود آگاهی در خصوص نیاز مشتریان و طی نکردن روند تست ایده، تولید و تست نمونه، تست محصول و به طور جامع‌تر شناخت بازار است.

به دلیل ماهیت آنلاین و لحظه‌ای پُرس‌لاین، شما از انجام روندهای پرسشگری کاغذی طولانی و پرهزینه سنتی، بی‌نیاز هستید و چرخه تولید محصول یا خدمت جدید خود را ‌می‌توانید چابک‌تر کنید.

حتی اگر نمی‌دانید چه چیزی باید بپرسید، پُرس‌لاین ده‌ها نمونه سوال معتبر و آماده در اختیارتان می‌گذارد.

تحقیقات بازار گروه‌های مختلفی را مخاطب قرار می‌دهند و امکان افزودن منطق به سوالات و تصادفی‌سازی نمایش سوالات و گزینه‌ها، کمک خواهد کرد تا نه تنها سوالات مرتبط از هر گروه را بپرسید، بلکه اطمینان پیدا کنید که سوگیری نیز در پاسخ‌دهی ایجاد نشده است.


درخواست دمو

ارزیابی کارکنان

سازمانی در بازاریابی بیرونی موفق خواهد بود و مشتریان راضی خواهد داشت که کارکنانی با‌انگیزه داشته‌ باشد. ارزیابی تعلق خاطر کارکنان، رضایت شغلی، دریافت دوره‌ای بازخورد آن‌ها در کنار ارزیابی‌های عملکرد کارکنان همگی کمک خواهند کرد تا فرایند کارآمد منابع انسانی در سازمان شکل بگیرد.

اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، از سوالات آماده و معتبر پُرس‌لاین استفاده کنید. نظرات کارکنان خود را می‌‌توانید به شکل بی‌نام نیز جمع‌آوری کنید تا آن‌ها احساس راحتی بیشتری در ارائه بازخورد داشته باشند.

نتایج و گزارشات هر نوع ارزیابی را می‌توانید با مدیران واحدهای مربوطه یا مشاوران منابع انسانی سازمان خود به اشتراک گذارید.

با امکان پنل، می‌توانید کارکنان خود را دسته‌بندی کنید و ارزیابی‌های دوره‌ای را با تمرکز بر کارکنان تازه‌وارد یا کارکنان خبره خود یا افرادی که در آستانه خروج از سازمان هستند، انجام دهید.


درخواست دمو

سایر راهکارها

نظرسنجی در وب‌سایت، ارزشیابی عملکرد اساتید، معلمان و مدرسان، نظرسنجی همایش، ارزیابی اثربخشی دوره‌های آموزشی


درخواست دمو