
راهکار شما برای سنجش نظرات، عقاید و دیدگاههای دیگران در مورد یک موضوع چیست؟ برای مثال زمانیکه قصد دارید بدانید […]
حساب کاربری
همین حالا حساب کاربری رایگان خود را بسازید و ساخت پرسشنامههایتان را شروع کنید. ساخت حساب کاربری رایگانمقالههای محبوب
آخرین مقالهها



راهکار شما برای سنجش نظرات، عقاید و دیدگاههای دیگران در مورد یک موضوع چیست؟ برای مثال زمانیکه قصد دارید بدانید […]


بر اساس گزارشی که نشریه فوربس (Forbes) از تحقیق روی ۲ هزار کارمند منتشر کرده، ۸۲ درصد کارکنان به قرارداد فعلی خود احساس وفاداری دارند، اما نکته جالبتر اینکه ۵۲ درصد از همین افراد مدعی شدهاند در صورتی که پیشنهاد کاری بهتری داشته باشند، حاضر هستند موقعیت فعلی خود را ترک کنند. دقیقاً به دلیل همین تناقض، نیاز به شاخصی مثل eNPS پررنگتر میشود.


رابطه مدیر و کارکنان یا سازمان با اهالی خود یک جاده دو طرف است. شک نداشته باشید که در این مسیر اصطکاکهایی خواهید داشت اما بدون در نظر گرفتن بازخوردها رسیدن به مقصد چندان امکانپذیر نخواهد بود. شما باید بهطور منظم و مستمر (حداقل بهطور ماهیانه) به کارکنان خود بازخورد بدهید و بازخورد دریافت کنید.


شنیدن صدای مشتریان منجر به بهبود وفاداری مشتریان و تجربه آنها میشود. برای شنیدن صدای مشتریان ابتدا این مقاله را بخوانید و سپس استراتژی مناسب را بچینید.