نرم‌افزار ساخت نظرسنجی آنلاین، بدون نیاز به نصب و دانلود

  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • کاربری ساده و روان
  • بدون محدودیت در تعداد سوال
رایگان شروع کنید
مرد و زن کارمند خندان در حال ساخت نظرسنجی آنلاین در نرم افزار نظرسنجی رایگان پرس لاین

چرا پُرس‌لاین بهترین نرم‌افزار برای طراحی نظرسنجی آنلاین است؟

انواع سوالات نظرسنجی مشتریان در پنل کاربری سایت نظرسنجی ساز پرس لاین

ساخت فرم نظرسنجی با انواع پرسش‌ها

با استفاده از انواع سوالات متنی، عددی، آپلود فایل، چندگزینه‌ای، چندگزینه‌ای تصویری، امتیازدهی و طیفی، انواع نظرسنجی‌های خود را آنلاین بسازید و منتشر کنید. ّ


اجرای هم‌زمان تعداد نامحدودی نظرسنجی

زیرساخت قدرت‌مند پرس‌لاین به شما امکان فعال‌سازی و اجرای تعداد نامحدودی نظرسنجی را می‌دهد. هم‌چنین، شما در هر نظرسنجی می‌توانید تعداد نامحدودی سوال را بگنجانید.

نمایش نظرسنجی به شکل پاپ آپ یا ارسال لینک نظرسنجی در تلگرام و واتساپ و اینستاگرام

ارسال در شبکه‌های اجتماعی یا نمایش در سایت

پس از طراحی نظرسنجی، آن را از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام یا پیام‌رسان‌هایی مانند واتس‌اپ یا پیامک و ایمیل برای جامعه هدف خود ارسال کنید. هم‌چنین، می‌توانید لینک پرسشنامه را به کمک افزونه رایگان پرس‌لاین یا با قرار دادن کد آن در وب‌سایت‌ خود قرار دهید.


تعریف شرط و امتیاز روی سوال یا پاسخ سوال‌ها

در طراحی نظرسنجی آنلاین، با تعریف شرط، پاسخ‌دهنده را براساس پاسخ، به پرسش اختصاصی بعدی هدایت کنید. هم‌چنین، با استفاده از امتیاز، محاسبه نمره نهایی پاسخ‌دهنده را خودکار کنید یا وزن هر سوال را مشخص کنید.

نمایی از امکانات طراحی نظرسنجی رایگان فارسی در سایت پرس لاین

قالب‌های رنگی و نمونه پرسشنامه‌های آماده

در نرم‌افزار نظرسنجی پرس‌لاین، تعداد بی‌شماری نمونه نظرسنجی آماده در دسترس شماست. به‌علاوه، با استفاده از امکاناتی مانند قالب‌های رنگی رایگان، بارگذاری لوگو یا تصویر پس‌زمینه و تغییر رنگ سوالات و گزینه‌ها، نظرسنجی متمایزی طراحی می‌کنید.


ارائه پشتیبانی رایگان و همیشگی

در ساخت نظرسنجی آنلاین خود، در صورت نیاز به آموزش یا راهنمایی، همیشه می‌توانید از تیم پشتیبانی پرس‌لاین از طریق ایمیل، چت آنلاین یا تماس تلفنی راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

رایگان شروع کنید

نمونه نظرسنجی‌های آماده – برای کاربردهای موردنیازتان، نمونه‌ آماده داریم!

چطور با پرس‌لاین فرم نظرسنجی آنلاین بسازم؟

با عضویت در سامانه نظرسنجی الکترونیکی پرس‌لاین می‌توانید ساخت نظرسنجی و هر گونه رأی‌گیری آنلاین رایگان را شروع کنید. با ساخت نظرسنجی در اپلیکیشن نظرسنجی پرس لاین می‌توانید از امکانات فراوانی بهره‌مند شوید. مثلا یک رای گیری آنلاین برگزار کنید و لینک نظرسنجی ناشناس را برای کسانی بفرستید که می‌خواهید در رای‌گیری شرکت کنند. حالا با گذاشتن نظرسنجی در واتس‌اپ یا هر شبکه اطلاع رسانی دیگری می‌توانید پاسخ‌های خود را در بخش گزارش‌ها به صورت آنی ببینید. برای آشنایی با مراحل ساخت نظرسنجی، ادامه این مطلب را بخوانید.

گام اول: ایجاد نظرسنجی

بعد از ثبت نام و ورود به پنل کاربری پرس‌لاین خود از گزینه ساخت پرسشنامه جدید استفاده کنید یا با انواع نمونه نظرسنجی آماده نظرسنجی خود را بسازید. کافیست نوع سوال موردنیاز را انتخاب کنید، آن را در کادر روبرو بکشید و سوال خود را ایجاد کنید. فراموش نکنید که برای ساخت نظرسنجی در موبایل هم همین مراحل را باید طی کنید.

در این بخش می‌توانید روی هر سوال امتیاز و شرط تعریف کنید، از پاسخ سوال قبلی در سوال بعدی استفاده کنید، در سوال از عکس و ویدیو استفاده کنید، یا اجباری و اختیاری‌بودن پاسخ به سوال را مشخص کنید.

گام دوم: طراحی فرم نظرسنجی

با استفاده از قابلیت‌های متنوع بخش طراحی پرس‌لاین، فرم نظرسنجی رایگان خود را به فرمی شخصی‌سازی‌شده و بی‌بدیل تبدیل کنید.

کافیست از میان قالب‌های رنگی پیش‌فرض، قالب موردنظرتان را انتخاب کنید، رنگ سوال، پاسخ یا دکمه‌ها را مشخص کنید یا لوگوی خودتان را در گوشه‌ای از نظرسنجی‌تان به کار ببرید.

مراحل ساخت نظرسنجی آنلاین و نحوه طراحی نظرسنجی در پرس لاین به صورت گام به گام

گام سوم: تنظیمات عمومی و پیشرفته

یکی از مهم‌ترین بخش‌های برنامه ساخت نظرسنجی پرس‌لاین، تنظیمات گسترده‌ این ابزار است.

امکان برگزاری رای‌گیری آنلاین بدون مشخص شدن هویت افراد، امکان قرار دادن لینک ناشناس در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها،‌ امکان شرکت کردن هزاران نفر به صورت همزمان در رای‌گیری و امکان استفاده از سوال‌های مختلفی مانند آپلود فایل از جمله مواردیست که در اپلیکیشن نظرسنجی پرس‌لاین دسترس شماست. برای آشنایی بیشتر با این تنظیمات کافیست به صفحه امکانات پرس‌لاین سری بزنید.

گام چهارم: ارسال و جمع‌آوری نتایج و داده‌ها

بعد از اتمام ساخت و تنظیم نظرسنجی الکترونیکی‌تان، لینک نظرسنجی را از طریق پیامک یا ایمیل به مخاطبان‌تان ارسال کنید یا در رسانه‌های اجتماعی مانند تلگرام و واتس‌اپ به اشتراک بگذارید. قراردادن لینک نظرسنجی در وب‌سایت یا نمایش به‌صورت پاپ‌آپ نیز از جمله شیوه‌های رایج توزیع و انتشار نظرسنجی‌ است.

بعد از آن، در بخش گزارش، جدول‌ها و نمودارهای آماری مرتبط با هر سوال خود را مشاهده کنید. هم‌چنین به پاسخ‌های هر یک از پاسخ‌دهنده‌ها در صفحه‌ای مجزا دسترسی دارید؛ این‌گونه واکاوی و تحلیل داده‌ها به فرایندی آنی و سریع تبدیل می‌شود.

رایگان شروع کنید

چرا پُرس‌لاین را باید جایگزین گوگل‌فرم و نرم افزار نظرسنجی تلگرامی کرد؟

بدون شک، اولین ویژگی قابل اتکا در نرم‌افزار طراحی فرم‌ نظرسنجی پرس‌لاین، کاربری آسان و پایداری زیرساخت این ابزار است.

در شرایطی که ابزارهایی مثل فرم‌نگار گوگل یا برنامه‌هایی مانند تلگرام و واتس‌اپ، به‌طور مداوم تحت تأثیر اختلالات اینترنت قرار می‌گیرند، پرس‌لاین با داشتن سرورهای قدرت‌مند در ایران همیشه در اختیار شماست.

هم‌چنین، قابلیت‌های پیشرفته سایت ساخت نظرسنجی پرس‌لاین در هیچ‌یک از ابزارهای مشابه نظیر ندارد و از این‌رو، به‌خوبی پاسخ‌گوی نیازهای پیچیده هر فرد یا کسب‌وکار است. این درحالی‌ست که ساخت نظرسنجی با تلگرام و سایر رسانه‌ها، با امکانات کمی مانند محدودیت در تعداد پرسش‌ها، عدم وجود سازوکار احراز هویت و محدودیت در طراحی انواع سوالات طیفی، امتیازبندی، چندگزینه‌ای تصویری و غیره همراه است.

پُرس‌لاین چگونه به ساخت نظرسنجی‌های حرفه‌ای و پیچیده کمک می‌کند؟

متخصصانی که در واحدهای تحقیقات بازاریابی، منابع انسانی، مراقبت مشتری و خدمات پس از فروش کار می‌کنند و یا پژوهشگران علوم اجتماعی، روان‌شناسی و مدیریت، عموماً نظرسنجی‌هایی با بیشتر از یک یا دو سوال چندگزینه‌ای طراحی می‌کنند؛ چراکه به دنبال درکی عمیق و بینشی خاص از رفتار و عملکرد مخاطبان خود هستند.

در حساب کاربری حرفه‌ای و سازمانی پرس‌لاین، این امکانات برای انجام انواع نظرسنجی پیچیده در سطح سازمان، دانشگاه و اداره وجود دارد.

با سوال‌های شرطی، نظرسنجی خود را هوشمند کنید:

پیچیده‌ترین شرط‌های «اگر پاسخ .... بود، برو به ....» را با ترکیب عملگرهای «و» و «یا» به‌راحتی و در محیطی فارسی تعریف کنید.

به سوالات نظرسنجی امتیاز اضافه کنید:

ویژگی «افزودن امتیاز» کمک می‌کند شاخص‌های کسب‌و‌کار و یا امتیاز‌بندی آزمون را در نظرسنجی تنظیم کنید تا بلافاصله و بدون این‌که محاسبات بیشتری به دوش شما باشد، محاسبات به‌صورت خودکار انجام شود و شما تنها گزارش آن ‌را ببینید.

متغیرهای اطلاعاتی در نظرسنجی تعریف کنید:

ویژگی «درج اطلاعات مخفی» کمک می‌کند از داده‌هایی که قبلاً جمع‌آوری کرده‌اید و یا اطلاعاتی که از مشتریان، کارکنان یا جامعه هدف خود دارید، هوشمندانه در نظرسنجی استفاده کنید، برای پاسخ‌دهندگان لینک‌های اختصاصی تولید کنید یا به پاسخ‌دهندگان تگ بزنید.

پاسخ‌دهندگان به نظرسنجی را احراز هویت کنید:

کاربران حساب کاربری سازمانی پرس‌لاین می‌توانند به هر پاسخ‌دهنده یک کُد خاص اختصاص دهند تا افراد تنها پس از ورود کُد بتوانند وارد نظرسنجی شوند و به سوال‌ها پاسخ دهند. و یا یک الگوی نشانی ایمیل خاص تعریف کنند تا تنها از نشانی‌های ایمیل دامین مشخصی بتوان به سوال‌های پرسشنامه دسترسی یافت. این ويژگی پرس‌لاین نیز در میان نرم افزارهای نظرسنجی ایرانی منحصر به فرد است.

از API پرس‌لاین استفاده کنید:

پرس‌لاین تنها ابزار نظرسنجی فارسی است که API قدرت‌مندی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا بدون دغدغه بتوانند نظرسنجی ایجاد کنند، آن‌گونه که مایل هستند آن ‌را نمایش دهند و داده‌های جمع‌آوری‌شده را بر روی سرورهای خود دریافت و نگه‌داری کنند.

شرکت‌های پیشرو مانند شاتل، علی‌بابا، کافه‌بازار، تپ‌سی، گلرنگ و دیجی‌کالا، به این ویژگی‌های منحصر به فرد پُرس‌لاین و در عین‌حال سهولت استفاده از آن اتکا و اعتماد کرده‌اند.

کاربرهای دیگر در مورد پرس‌لاین چه می‌گویند؟

پویان ابراهیمی - Porsline

پویان ابراهیمی

سرگروه تحقیقات بازار و هوشمندی تجاری شرکت شاتل

پُرس‌لاین، به ما این امکان را داد تا بتوانیم در کمترین زمان و با بالاترین دقت داده‌هایی را جمع‌آوری کنیم که در روش‌های سنتی برایمان هزینه ریالی و زمانی چند برابری داشت. دو ویژگی در پُرس‌لاین ما را به مشتری وفادار خود تبدیل کرده است: اول پنل بسیار کاربر‌پسند و دوم، سرعت و چابکی تیم پشتیبانی و توسعه پُرس‌لاین.

عادل طالبی - Porsline

عادل طالبی

استراتژیست ارشد بازاریابی دیجیتال

پُرس‌لاین یکی از معدود سرویس‌های ایرانیه که به دلیل کاربری بسیار راحت و آسان، من هیچ‌وقت نیاز به راهنما و پشتیبانی پیدا نکردم و این به نظرم مهم‌ترین ویژگی یک SaaS‌ (خدمت نرم افزاری بر بستر ابر) هست که بچه‌های تیم پُرس‌لاین با موفقیت اون رو پیاده‌سازی کردند.

توحید علی‌اشرفی - Porsline

توحید علی‌اشرفی

معاون بازاریابی علی بابا

همواره تحقیقات بازاریابی و شناخت ترجیحات مشتریان، از ابزارهای اساسی ما برای تدوین استراتژی‌های بازاریابی و توسعه محصولات و خدمات‌مان بوده‌. با قطعیت بالایی می‌توان گفت که پرس‌لاین با توجه به ویژگی‌های بومی‌سازی‌شده و امکانات کاربردی‌اش، گزینه اول انتخابی ما برای بسیاری از فعالیت‌های پژوهش بازاریابی است و بسیاری از نیازهای ما را در این حوزه به خوبی پوشش می‌دهد.

دکتر نوید نظافتی - Porsline

دکتر نوید نظافتی

مدیر گروه مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی

پُرس‌لاین، ساخت و توزیع پرسشنامه آنلاین را جذاب و حرفه‌ای و تحلیل داده‌ها را ساده می‌کند. فکر می‌کنم از این پس، دانشجویانی که از پُرس‌لاین استفاده نمی‌کنند، مثل کسانی هستند که در مسابقه اتومبیل‌رانی، پیاده می‌دوند.

رامین یزدانی پدرام - کاربر پرس لاین

رامین یزدانی پدرام

مدیر توسعه نرم‌افزار هواپیمایی آتا

پرس‌لاین ابزار قدرتمندی برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه هتل‌ و گردشگری است که به شما امکان طراحی و اجرای هر نوع سناریوی وقت‌گیری را به راحتی و تنها با چند کلیک می‌دهد. با امکانات متنوع و بی‌نظیری مثل استفاده از API و وب‌هوک، به راحتی توانستیم فرم‌ها و پرسشنامه‌هایمان را به سیستم‌های داخلی خود متصل کنیم و گزارش‌های متنوعی بسازیم.

هومن خسروی - کاربر پرس لاین

هومن خسروی

توسعه‌دهنده کسب‌وکار سایت شب

پرس‌لاین اگر تنها سامانه یکپارچه نظرسنجی در ایران نباشد، بدون شک بهترین و کامل‌ترین ابزار ساخت پرسشنامه و نظرسنجی محسوب می‌شود. انواع پژوهش‌ها، تحقیقات بازار و تحقیقات آماری در جمعیت‌های مختلف پرسونایی و مشتریان هدف، با امکانات گسترده این ابزار و گزارش‌های اختصاصی آن قابل انجام است و این موضوع، تمایز پرس‌لاین برای «شب» بوده‌است.

محیا میرزازاد - کاربر پرس لاین

محیا میرزازاد

مسئول باشگاه مشتریان و CRM هتل بین‌المللی هرمز

مدت‌ها بود به دنبال سرویسی جهت نظرسنجی اقامت مهمانان هتل بودیم که قابلیت یکپارچگی با نرم‌افزار رزرواسیون هتل و پنل پیامکی را داشته باشد. با استفاده از پرس‌لاین، نه تنها این فرایند را به سرعت عملیاتی کردیم، بلکه از گزارش‌ها و جدول‌های نتایج‌ برای بهبود خدمات‌ و افزایش ارتباط‌‌مان با مشتری‌ها استفاده می‌کنیم.

وحید دلاوری - Porsline

وحید دلاوری

مدیر IT بیمارستان میلاد

پُرس‌لاین در بیمارستان میلاد، با استقبال زیادی مواجه شد و کاربری اون به سرعت در حوزه‌های مختلف رشد کرد. دلایل مختلفی دارد، اما مهمترین آن‌ها، کاربری و پیاده‌سازی آسان، کاهش هزینه و زمان انجام کارها و دست‌یابی به بازخورد سریع و تحریف نشده است. با استفاده از پُرس‌لاین تحولی اساسی در فرایند‌هایمان ایجاد کردیم.

دكتر محمد جعفری - Porsline

دكتر محمد جعفری

رئیس اداره نرم‌افزار دانشگاه علوم پزشكی مازندران

پرس‌لاين به‌دليل كاربری بسيار راحت و آسان، اين امكان را به ما داده تا در ۲۵ بيمارستان دانشگاه علوم‌پزشكی مازندران، در كمترين زمان و با بالاترين دقت داده‌ها را جمع آوری كنيم و همچنين به‌دليل پياده‌سازی آسان، كاهش هزينه و زمان انجام كارها و دست‌يابی به بازخورد سريع در ساير حوزه‌های دانشگاه نيز با استقبال زيادی مواجه شده‌است.

سوالات متداول ساخت نظرسنجی آنلاین

پرس‌لاین پرکاربرترین سایت ساخت نظرسنجی و فرم آنلاین است که با ارائه‌ی محصولی کاربرپسند و با سازگاری کامل با زبان فارسی، جایگزین ابزارهای مشابه خارجی شده‌است.

از جمله قابلیت‌های نظرسنجی‌ساز پرس‌لاین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیاز به نصب هیچ برنامه‌ای ندارید و از طریق مرورگر در هر کجا می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • پُرس‌لاین رایگان است و هیچ محدودیت زمانی ندارد. تنها در صورت نیاز به امکانات پیشرفته، با پرداخت مبلغی، این قابلیت‌ها در اختیار شما خواهد بود.
  • برای کار با پُرس‌لاین به دانش برنامه‌نویسی احتیاج ندارید و تنها با چند کلیک نظرسنجی اینترنتی‌تان را طراحی می‌کنید.
  • نتایج نظرسنجی الکترونیکی را در لحظه و به شکل انواع نمودارها و جدول‌های آماری دریافت می‌کنید.

برای ساخت انواع نظرسنجی‌ آنلاین رایگان کافیست با ورود ایمیل در سایت پرس‌لاین ثبت نام کنید. برخی از امکانات پیشرفته پرس‌لاین در کاربری حرفه‌ای و سازمانی این ابزار با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌شود. در صورت عدم نیاز به این ویژگی‌های پیشرفته، می‌توانید پرسشنامه‌ و نظرسنجی خود را به رایگان بسازید. در صفحه ویدیوهای راهنما شرح دقیقی از امکانات این ابزار را ببینید و در صفحه قیمت‌ها دسترسی به این امکانات را با توجه به کاربری موردنظرتان مقایسه کنید.

بله، طراح نظرسنجی می‌تواند در هر زمان به حساب کاربری خود در پرس‌لاین وارد شده و سوالات نظرسنجی را ویرایش و حذف کند. البته لازم است یادآور شویم که در صورت حذف یک سوال، پاسخ‌های ثبت شده روی آن نیز حذف می‌شوند. به همین علت، بهتر است خروجی این پاسخ‌ها را ابتدا دانلود کنید و بعد سوال موردنظرتان را حذف کنید.

افزایش نرخ پاسخ‌دهی نظرسنجی، به عوامل مختلفی بستگی دارد. از نوع و تعداد سوالات شما تا طراحی فرم نظرسنجی، همه و همه می‌توانند باعث کاهش یا افزایش تعداد شرکت‌کننده‌ها در نظرسنجی شوند. اقدامات زیر به شما کمک می‌کند، نرخ ریزش مخاطبین را کاهش دهید و پاسخ‌های بیشتری کسب کنید:

  • تعداد سوالات نظرسنجی را محدود کنید تا مخاطب آسان و سریع به سوال‌های شما پاسخ دهد.
  • سوالات مبهم و گیج‌کننده نپرسید و دستور زبان و علائم نگارشی را رعایت کنید.
  • در ابتدای نظرسنجی حتماً به پاسخ‌دهنده دلیل اجرای این نظرسنجی را توضیح دهید و به او یادآور شوید که تکمیل نظرسنجی به زمان بسیار کمی نیاز دارد. با استفاده از طراحی صفحه خوشامدگویی در پرس‌لاین می‌توانید چنین صفحه‌ای بسازید.
  • از سوالات متنی با پاسخ بلند کمتر استفاده کنید. در عوض، سوالات چندگزینه‌ای، اولویت‌دهی، طیفی و امتیازبندی را بیشتر به کار ببرید.
  • در طراحی نظرسنجی اینترنتی، از امکانات جذاب بخش طراحی پرس‌لاین استفاده کنید. به این ترتیب، فرم نظرسنجی شما دارای رنگ‌بندی مناسب، قالبی متمایز و تصاویری جذاب خواهد بود. تکمیل چنین فرمی نه‌تنها خسته‌کننده نیست، بلکه شرکت در نظرسنجی را به اقدامی سرگرم‌کننده تبدیل می‌کند.

نظرسنجی‌های کاغذی بسیار زمان‌گیر و هزینه‌بر هستند. شما برای اجرای نظرسنجی، نه‌تنها بایستی هزینه زیادی را صرف تهیه و چاپ فرم‌های نظرسنجی‌تان کنید، بلکه برای توزیع آن نیز با محدودیت روبه‌رو می‌شوید. برای مثال، بایستی پرسشگر یا توزیع‌کننده استخدام کنید و بعد از جمع‌آوری داده‌ها نیز زمان زیادی صرف طبقه‌بندی و تحلیل نتایج کنید.

حال‌آن‌که، با استفاده از نرم‌افزار نظرسنجی آنلاین پرس‌لاین، تمام این مراحل در کمتر از چند ساعت قابل اجراست. شما با عضویت در سایت ساخت نظرسنجی پرس‌لاین، نظرسنجی آنلاین‌تان را می‌سازید. با یک کلیک این نظرسنجی را از طریق شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، پیامک یا نمایش در سایت به دست مخاطبین خود می‌رسانید. در انتها نیز نتایج را به شکل جدول و نمودار و خروجی اکسل در اختیار دارید. به همین دلیل، بهترین روش نظرسنجی، نظرسنجی آنلاین است.



کارشناس پشتیبانی مشتریان تیم پرس لاین در حال پاسخگویی به سوالات کاربرها درباره ساخت نظرسنجی

پاسخ‌گوی پرسش‌های شما هستیم؛ همیشه!

اگر سوال یا ابهامی برای استفاده از ابزار ساخت نظرسنجی پرس‌لاین دارید، کافیست پرسش یا پیام خودتان را برای ما ارسال کنید.