تحقیقات بازاریابی طراحی پرسشنامه آنلاین مدیریت تجربه کارکنان مدیریت تجربه مشتری

۷ دلیل برای انجام آنلاین ارزیابی‌های سازمانی و تحقیقات بازار

شیوه‌های مختلفی برای نظرسنجی  و انجام مطالعه وجود دارد. ارسال پستی پرسشنامه‌های کاغذی، مصاحبه/پرسشگری رو در رو یا تلفنی، ارسال فایل پرسشنامه از طریق ایمیل و نهایتا استفاده از سرویس‌های آنلاین طراحی و ارسال پرسشنامه. اینکه کدام‌یک...

مدیریت تجربه کارکنان

۴ اشتباه در ارزیابی‌های سازمانی که اعتماد کارکنان را از بین می‌برد

«این ارزیابی‌ها اتلاف وقت هستند، اتفاق مثبتی نخواهد افتاد» ، «من حوصله دردسر ندارم، در همه سوال‌ها نظری ندارم را می‌زنم» در دنیای ارزیابی عملکرد کارکنان شنیدن این جملات عجیب نیست. واحد منابع انسانی و سازمان که با انجام ارزیابی و...

مدیریت تجربه کارکنان

رضایت مشتری می‌خواهید؟ به کارکنان خود بیشتر توجه کنید!

همیشه حق با مشتری است. این شعار بسیاری از سازمان‌های ایرانی است که سنجش مداوم رضایت مشتری را در اولویت قرار داده‌اند. اما آیا با وجود کارکنانی که بر روی کار و وظایف خود متمرکز نیستند و تعلق خاطر نسبت به سازمان ندارند، مشتریان...

آزاد

سال نو مبارک

امیدواریم سال موفقی را پشت سر گذاشته باشید و متشکریم از همراهی و بازخوردهای سازنده‌ای که در سال ۹۵ به ما دادید. در سال ۹۶، منتظر نسخه‌های حرفه‌ای و سازمانی پُرس‌لاین باشید. سال نو مبارک. تیم پُرس‌لاین سالی همراه با برکت و سلامت...

مدیریت تجربه کارکنان

مدیران سازمان چگونه باید فیدبک بگیرند؟

رویکرد متداول در سازمان شما زمانی‌که چالشی در حوزه منابع انسانی وجود دارد، مثلا کارکنان خبره در حال ترک سازمان هستند، یا باید تصمیمی کلیدی در مورد کارکنان گرفته شود، مثلا مدیریت واحد باید به چه کسی سپرده شود،‌ چیست؟ سازمان‌های...

مدیریت تجربه کارکنان

چگونه فیدبک‌های اثربخشی بدهیم؟

شاخص‌ترین هدفی که از ارزیابی عملکرد کارکنان، رضایت‌سنجی مشتریان و انواع ارزیابی‌های سازمانی دنبال می‌شود، دریافت/ارائه فیدبک یا بازخوردهایی است که به بهبود منجر شود. آخرین باری که فیدبکی از مشتری، مدیر یا همکار خود دریافت کردید...

طراحی پرسشنامه آنلاین

راهنمای جامع ساخت و طراحی پرسشنامه آنلاین

در این مطلب ضمن تشریح سوگیری مطالعه و پاسخ‌دهنده، کلیه نوشته‌های پیشین در ارتباط با راهکارهای ساخت و طراحی پرسشنامه اینترنتی بدون خطا و سوگیری در قالب یک راهنمای تعاملی جمع‌بندی و ارائه می‌شود. توصیه می‌کنیم پیش از ساخت هر نوع...

طراحی پرسشنامه آنلاین

چگونه پیش‌فرض‌های غلط پژوهشگر منجر به خطا و سوگیری در مطالعه می‌شود؟

در سومین بخش از راهکارهای طراحی پرسشنامه آنلاین بدون خطا و سوگیری، سوگیری محقق و راه‌های اجتناب از آن تشریح می‌شود. برای آشنایی با تفاوت بین خطا و سوگیری و انواع سوگیری و یافتن راهکارهای مواجهه با سوگیری ناشی از عدم پاسخ‌دهی، دو...