مدیریت تجربه مشتری

چگونه رضایت مشتری را اندازه‌گیری کنید؟

اولین شکایت مشتری ثبت‌شده در تاریخ بشر به سال ۱۷۵۰ قبل از میلاد مسیح بازمی‌گردد؛ متن لوح نشان می‌دهد مشتری به دلیل کیفیت نامناسب محصول، تحویل دیرهنگام و خلف وعده فروشنده ناراضی است. ۳۰۰۰ سال بعد از این شکایت، در ۱۸۵۲ میلادی،...

طراحی پرسشنامه آنلاین

چند توصیه برای نمایش پرسشنامه آنلاین به صورت پاپ آپ

وقتی اسم پاپ‌آپ به گوش می‌خورد، تجربه آزاردهنده پاپ‌آپ‌های تبلیغاتی اسپم که مدام روی صفحه ظاهر می‌شوند به ذهن خطور می‌کند. استفاده غلط و نادرست از پاپ‌آپ باعث شده چنین ذهنیتی ایجاد شود. به عنوان مثال اسپمرها از ایمیل مارکتینگ نیز...

طراحی پرسشنامه آنلاین

پارادیتا چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

تصور کنید پرسشنامه آنلاین نظرسنجی برای مشتریان خود یا یک بازار بالقوه می‌خواهید ارسال کنید. قبل از ارسال باید پاسخ سوالاتی از این قبیل را بدانید: اگر در چه ساعتی پرسشنامه را ارسال کنید بیشترین پاسخ را دریافت خواهید کرد؟ چگونه...

طراحی پرسشنامه آنلاین

چگونه از مهارت‌‌ های ارتباطی در پرسشنامه آنلاین استفاده کنید؟

کسب و توسعه مهارت‌های ارتباطی توسط افراد یکی از پایه‌های موفقیت و پیشرفت کسب‌و‌کار است. امروزه شیوه برقراری ارتباط موثر با دیگران، اصول مذاکره و … موضوع بسیاری از کتب، سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی است. هر چند دسترسی به...

طراحی پرسشنامه آنلاین

فناوری چگونه نحوه انجام تحقیقات پیمایشی را متحول کرده است؟

تولید و گسترش فناوری، ابعاد گوناگون آموزش و تحصیلات دانشگاهی را متحول کرده‌ است؛ از نحوه برگزاری کلاس‌های درسی و سهولت دسترسی به منابع آموزشی دانشکده‌ها و اساتید سراسر دنیا گرفته تا یافتن سریع و کم‌هزینه منابع تحقیقاتی و...

مدیریت تجربه کارکنان

پُرس‌لاین چگونه به مدیران منابع انسانی کمک می‌کند؟

امروزه، مدیران منابع انسانی بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های کشور، حیطه کاری خود را فراتر از فعالیت‌های سنتی اداری و استخدام کارکنان می‌دانند. نقش توسعه کارکنان و سرمایه‌های انسانی در عملکرد کسب‌و‌کار سبب شده است رهبران و مدیران...

مدیریت تجربه کارکنان

ارزیابی ۳۶۰ درجه چیست؟ چگونه باید آن را شروع کرد؟

تصور کنید برای خرید موبایل به یک فروشگاه آنلاین مراجعه می‌کنید و متوجه می‌شوید زیر هر مدل موبایلی که جستجو می‌کنید تنها یک نظر وجود دارد. زمانی‌که در حال خواندن نظرات هستید، می‌فهمید کلیه نظرها توسط یک نفر نوشته شده است. آیا به...

مدیریت تجربه کارکنان

ترک سازمان از سوی کارکنان ارزشمند را به فرصت بهبود تبدیل کنید!

شکی نیست که هر شرکتی به دنبال حفظ و نگهداری کارکنان ارزشمند خود است. نرخ بالای خروج کارکنان پیش‌بینی‌کننده عملکرد رو به نزول سازمان است، هزینه‌های استخدام، آموزش و پیشرفت فردی جدید نیز در مقایسه با کارکنان خبره و ارزشمند سازمان...