طراحی پرسشنامه آنلاین

فناوری چگونه نحوه انجام تحقیقات پیمایشی را متحول کرده است؟

تولید و گسترش فناوری، ابعاد گوناگون آموزش و تحصیلات دانشگاهی را متحول کرده‌ است؛ از نحوه برگزاری کلاس‌های درسی و سهولت دسترسی به منابع آموزشی دانشکده‌ها و اساتید سراسر دنیا گرفته تا یافتن سریع و کم‌هزینه منابع تحقیقاتی و...

مدیریت تجربه کارکنان

پُرس‌لاین چگونه به مدیران منابع انسانی کمک می‌کند؟

امروزه، مدیران منابع انسانی بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های کشور، حیطه کاری خود را فراتر از فعالیت‌های سنتی اداری و استخدام کارکنان می‌دانند. نقش توسعه کارکنان و سرمایه‌های انسانی در عملکرد کسب‌و‌کار سبب شده است رهبران و مدیران...

مدیریت تجربه کارکنان

ارزیابی ۳۶۰ درجه چیست؟ چگونه باید آن را شروع کرد؟

تصور کنید برای خرید موبایل به یک فروشگاه آنلاین مراجعه می‌کنید و متوجه می‌شوید زیر هر مدل موبایلی که جستجو می‌کنید تنها یک نظر وجود دارد. زمانی‌که در حال خواندن نظرات هستید، می‌فهمید کلیه نظرها توسط یک نفر نوشته شده است. آیا به...

مدیریت تجربه کارکنان

ترک سازمان از سوی کارکنان ارزشمند را به فرصت بهبود تبدیل کنید!

شکی نیست که هر شرکتی به دنبال حفظ و نگهداری کارکنان ارزشمند خود است. نرخ بالای خروج کارکنان پیش‌بینی‌کننده عملکرد رو به نزول سازمان است، هزینه‌های استخدام، آموزش و پیشرفت فردی جدید نیز در مقایسه با کارکنان خبره و ارزشمند سازمان...

تحقیقات بازاریابی طراحی پرسشنامه آنلاین مدیریت تجربه کارکنان مدیریت تجربه مشتری

۷ دلیل برای انجام آنلاین ارزیابی‌های سازمانی و تحقیقات بازار

شیوه‌های مختلفی برای نظرسنجی  و انجام مطالعه وجود دارد. ارسال پستی پرسشنامه‌های کاغذی، مصاحبه/پرسشگری رو در رو یا تلفنی، ارسال فایل پرسشنامه از طریق ایمیل و نهایتا استفاده از سرویس‌های آنلاین طراحی و ارسال پرسشنامه. اینکه کدام‌یک...

مدیریت تجربه کارکنان

۴ اشتباه در ارزیابی‌های سازمانی که اعتماد کارکنان را از بین می‌برد

«این ارزیابی‌ها اتلاف وقت هستند، اتفاق مثبتی نخواهد افتاد» ، «من حوصله دردسر ندارم، در همه سوال‌ها نظری ندارم را می‌زنم» در دنیای ارزیابی کارکنان شنیدن این جملات عجیب نیست. واحد منابع انسانی و سازمان که با انجام ارزیابی و مطالعه...

مدیریت تجربه کارکنان

رضایت مشتری می‌خواهید؟ به کارکنان خود بیشتر توجه کنید!

همیشه حق با مشتری است. این شعار بسیاری از سازمان‌های ایرانی است که سنجش مداوم رضایت مشتری را در اولویت قرار داده‌اند. اما آیا با وجود کارکنانی که بر روی کار و وظایف خود متمرکز نیستند و تعلق خاطر نسبت به سازمان ندارند، مشتریان...

آزاد

سال نو مبارک

امیدواریم سال موفقی را پشت سر گذاشته باشید و متشکریم از همراهی و بازخوردهای سازنده‌ای که در سال ۹۵ به ما دادید. در سال ۹۶، منتظر نسخه‌های حرفه‌ای و سازمانی پُرس‌لاین باشید. سال نو مبارک. تیم پُرس‌لاین سالی همراه با برکت و سلامت...