«امکانش هست ما را به دوستان خود معرفی کنید؟» این جمله آخرین جمله‌ایست که مشتریان شما انتظار شنیدنش را دارند. […]

ارزیابی عملکرد کارکنان، رضایت شغلی، رضایت سنجی کارکنان، نظرسنجی کارگاه آموزشی، فرم سفارش غذا و … برخی از موارد استفاده […]

اگر از خوره‌های فیلم و سریال باشید و نیم علاقه‌ای هم به آرشیو کردن داشته باشید، حتماً بخش زیادی از […]

  اگر برای شما داده‌ها مهم هستند و معمولا بر اساس نتایج داده‌هایتان تصمیم‌گیری می‌کنید پس حتما باید به سوگیری […]

ساخت آزمون آنلاین و پرسشنامه و انواع نظرسنجی با گوشی موبایل این روزها به کمک پرس‌لاین ممکن شده است. به کمک این راهنما می‌توانید از ۰ تا ۱۰۰ انواع پرسشنامه و آزمون را در تلفن همراه خود هر جا و هر زمانی بسازید.

بر اساس گزارشی که نشریه فوربس (Forbes) از تحقیق روی ۲ هزار کارمند منتشر کرده، ۸۲ درصد کارکنان به قرارداد فعلی خود احساس وفاداری دارند، اما نکته جالب‌تر اینکه ۵۲ درصد از همین افراد مدعی شده‌اند در صورتی که پیشنهاد کاری بهتری داشته باشند، حاضر هستند موقعیت فعلی خود را ترک کنند. دقیقاً به دلیل همین تناقض، نیاز به شاخصی مثل eNPS پررنگ‌تر می‌شود.

شنیدن صدای مشتریان منجر به بهبود وفاداری مشتریان و تجربه آن‌ها می‌شود. برای شنیدن صدای مشتریان ابتدا این مقاله را بخوانید و سپس استراتژی مناسب را بچینید.

  اگر به دنبال راهی هستید تا تعامل بین مشتری و محصول خود را به تجربه‌ای بهتر بدل کنید، وقت […]

پیدا کردن افراد مناسب برای پاسخ به پرسشنامه یکی از سخت‌ترین مراحل برای بسیاری از محققان و تحلیلگران است. بسیاری […]

چند آمار جالب و تغییرات پرس‌لاین و امکانات جدیدی که در سال گذشته اراپه کردیم را در این مقاله بخوانید.