برخلاف باور عمومِ مدیران کسب‌وکارها، همیشه ارائه برترین و عالی‌ترین خدمات به مشتری، تامین کننده رضایت مشتری نیست! در واقع، برای جلب رضایت کامل و عالی مشتری، الزاما نیازی به «عالی بودن» هم نیست. مجله هاروارد بیزنس در مقاله‌ای می‌گوید که مشتریان اغلب می‌دانند که ممکن است در ارائه خدمات یا کیفیت محصولات برندی مشکلاتی وجود داشته باشد؛ اما چیزی که برایشان مهم است ارتباط دوستانه مسئولان ارائه خدمات مشتری است.

  اگر برای شما داده‌ها مهم هستند و معمولا بر اساس نتایج داده‌هایتان تصمیم‌گیری می‌کنید پس حتما باید به سوگیری […]

اگر می‌خواهید سنجش رضایت مشتریان را به طور صحیح انجام دهید باید تکنیک‌های رضایت سنجی مشتری را به خوبی بدانید. یکی از تکنیک‌های مهمی که باید برای افزایش رضایت مشتریان از آن بهره‌مند شوید، ارسال به موقع نظرسنجی رضایت مشتریان است.

در هر رشته‌ای که تحصیل می‌کنید، مدیریت، روانشناسی، معماری، علوم اجتماعی، صنایع، پزشکی و …، تحقیقات پیمایشی مرتبط با دروس […]

برای شروع تغییر در گروه،‌ هیچ‌گاه به‌صورت انفرادی نمی‌توان اقدام کرد. چنانچه نیاز به تغییر و تمایل برای اقدام  در گروه به وجود بیاید، با آگاهی و آموزش می‌توان به سمت تغییر حرکت کرد. در نهایت تقویت شرایط،‌ به گروه در حفظ و ماندگاری این تغییرات کمک می‌کند.

ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش تعیین برنامه و اهداف آینده سازمان پرسشنامه آنلاین است. اما نه به آن معنی که هر پرسشنامه آنلاینی می‌تواند چنین قابلیتی داشته باشد. سوالات اشتباه خطر بزرگی برای سیستم به شمار می‌آیند چرا که برنامه‌ریزی‌های غلط می‌تواند از همین‌جا شروع شود. 

نرم‌افزار اتوماسیون فرم ساز یک ابزار کلیدی و البته ضروری برای همه نوع کسب‌وکار است. کاربرد نهایی این ابزارها مانند هر ابزار دیگری، پیش از هر چیزی صرفه‌جویی در زمان و کاهش هزینه‌ها است.

«امکانش هست ما را به دوستان خود معرفی کنید؟» این جمله آخرین جمله‌ایست که مشتریان شما انتظار شنیدنش را دارند. […]

برنامه‌ریزی‌های بازاریابی و فروش یا رقابت سازمان‌ها با سایر برندها، در راستای افزایش مشتریان و رشد سهم بازارشان شکل می‌گیرد. […]

خروج هر کارمند هزینه‌ای نزدیک به یک‌چهارم دریافتی سالانه او را روی دست سازمان می‌گذارد. ازدست‌رفتن دانش و تجربه فرد […]