پُرس‌لاین در سال ۱۴۰۰ چه تغییراتی کرد؟

فائزه تاج آبی
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ . ۵ دقیقه مطالعه

 

سال پیش در مطلبی به شما گفتیم که تغییرات پُرس‌لاین در سال ۱۳۹۹ چه بوده و چه امکاناتی را برایتان اضافه کرده‌ایم. امسال هم تصمیم داریم در مطلبی کوتاه تغییرات و امکانات جدیدمان را بگوئیم و البته این مژده را بدهیم که در سال آینده باید منتظر تغییرات اساسی و جذاب‌تری هم از سمت ما باشید.

جالب است که بدانید سال گذشته در پُرس‌‍‌لاین بیش از  ۲۲ میلیون نفر به پرسشنامه‌های شما پاسخ داده‌اند.

میانگین زمان پاسخگوئی به پرسشنامه‌ها ۴ دقیقه و ۰۳ ثانیه بوده است و بیش از ۶۰ میلیون بار پرسشنامه‌های ساخته‌شده با پرس‌لاین دیده شده‌اند.

بیشترین درخواستی که برای افزودن امکانات داشتیم امکان مشاهده صفحه پاسخگویی به صورت لیستی و حذف گزینه سوالات بود که این دو امکان را در دو بازه مختلف فراهم کردیم.

به‌روزرسانی‌های پُرس‌لاین در سال ۱۴۰۰

سال ۱۴۰۰ سالی پربار برای تقویت زیرساخت‌ها و افزایش امنیت پُرس‌لاین بود. سالی که در آن بیشتر به تجربه کاربری کاربرانمان فکر کردیم و پایه تصمیمات و تغییرات جدید را ریختیم. تغییراتی که ثمره آن در سال ۱۴۰۱ بیشتر مشخص می‌شوند اما باید برنامه‌های آن در سال ۱۴۰۰ ریخته می‌شدند. با این حال برخی از به‌روزسانی‌های پُرس‌لاین در سال ۱۴۰۰ از این قرار هستند:

اردیبهشت ۱۴۰۰

در اردیبهشت‌ماه فاز طراحی پرسشنامه را بهبود دادیم و امکان اعمال تنظیمات جدید روی تصویر پس‌زمینه و مشاهده پیش‌نمایش در دستگاه‌های مختلف را فراهم کردیم. هم‌چنین دسترسی جستجو در جدول نتایج به پلن حرفه‌ای را هم دادیم.

طراحی پرسشنامه

خرداد ۱۴۰۰

از آن‌جا که خردادماه زمان برگزاری آزمون آنلاین مدارس و دانشگاه‌ها بود، تصمیم گرفتیم بیشتر روی امکانات نرم‌افزار آزمون‌ساز آنلاین کار کنیم و نتیجه آن کاهش امکان تقلب در آزمون‌ها از طریق بهبود عملکرد تایمر و رفع مشکلات تصادفی‌سازی سوال‌ها بود.

آزمون آنلاین

تیر ۱۴۰۰

تیرماه زمان نقل و انتقالات مالی و رسیدگی به حساب‌های مالی شرکت‌هاست. برای شما بسیار مهم بود که فاکتورها و صورت‌حساب‌های خود را بتوانید به راحتی دریافت کنید و این کار را سریع‌تر پیش ببرید. به همین منظور خودکار شدن فرآیند صدور و دریافت فاکتور پرداخت اولویت تیرماه ما شد و این کار را هم به سرعت انجام دادیم.

فاکتور پرس لاین

مرداد ۱۴۰۰

در ادامه بهبودهای نرم‌افزار ساخت آزمون، امکان مشاهده پاسخنامه و امکان تنظیم کلید آزمون و به اشتراک‌گذاری پاسخنامه تصحیح‌شده پاسخ‌دهنده را فراهم کردیم تا راحت‌تر بتوانید آزمون بگیرید.

کلید آزمون آنلاین

شهریور ۱۴۰۰

در شهریورماه سرعت بارگذاری صفحه پاسخدهی را افزایش دادیم تا سریع‌تر فرآیندهای خود را پیش ببرید و زمان کمتری هدر دهید، همچنین تاخیری که در دریافت خروجی اکسل پرسشنامه‌های با پاسخ زیاد وجود داشت را بسیار کاهش دادیم.

طراحی پرسشنامه

مهر ۱۴۰۰

در برخی از پرسشنامه‌های با بیش از صد هزار پاسخ نمودارها به درستی نمایش داده نمی‌شدند، ‌این مشکل را رفع کردیم تا فاز گزارش‌دهی را بهتر بتوانید ببینید. همچنین پایداری زیرساخت ارسال ایمیل‌های اطلاع‌رسانی را بهبود دادیم و تاخیر ارسال وب‌هوک و ایمیل‌های اطلاع‌رسانی را تا حد بسیار زیادی کاهش دادیم.

طراحی پرسشنامه

آبان ۱۴۰۰

از ما خواسته بودید که بتوانید شماره گزینه‌ها را مخفی کنید و به پاسخ‌دهنده نمایش ندهید، همچنین امکان تعریف برچسب دوم گزینه‌ها برای نمایش در خروجی را از ما خواسته بودید تا راحت‌تر بتوانید آن‌ها را در SPSS‌ به نمایش بگذارید. ما هم این کار را انجام دادیم و مقاله مفصلی درباره خروجی گرفتن از پرسشنامه و وارد کردن آن در SPSS نوشتیم تا راحت‌تر از پاسخ‌های توصیفی خروجی بگیرید و آن‌ها را به صورت عددی در SPSS وارد کنید.

پرسشنامه SPSS

آذر ۱۴۰۰

صفحه پاسخدهی را با تکنولوژی‌های به روز و طراحی جدید بازنویسی کردیم تا راحت‌تر با آن ارتباط برقرار کنید، همچنین امکان جستجو در گزینه‌های لیست کشویی در موبایل و امکان زوم عکس‌ها در صفحه پاسخدهی را هم برایتان فراهم کردیم.

صفحه پاسخدهی

دی ۱۴۰۰

سرعت بارگذاری جدول نتایج را افزایش دادیم تا سریع‌تر به داده‌هایتان دست پیدا کنید، نمودارها را سریع‌تر ببینید و فاز ایجاد پرسشنامه را با بهبودهایمان کاراتر کردیم.

طراحی پرسشنامه

بهمن ۱۴۰۰

معماری زیرساخت سرویس را برای افزایش پایداری و مقیاس‌پذیری تغییر دادیم و در کنار آن محدودیت حجم هر فایل در سوال آپلود فایل را هم افزایش دادیم.

در کنار این تغییرات به فکر مدیران منابع انسانی هم بودیم و تصمیم گرفتیم با کاربوم همکاری کنیم تا شما سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر بتوانید فرآیندهای استخدامی خود را پیش ببرید. نرم‌افزار مدیریت فرایند استخدام (ATS) کاربوم به پرس‌لاین متصل شد تا شما بتوانید از فرم‌ها و پرسشنامه‌های خود در فرآیندهای استخدامی بهره‌مند شوید و سریع‌تر نتیجه مطلوبتان را بگیرید.

اتصال کاربوم به پرس لاین

اسفند ۱۴۰۰

اسفندماه و همزمان با انتهای سال در حال انجام تغییری بزرگ و چالش برانگیز هستیم که قرار است ابتدای سال آینده شما را با آن شگفت‌زده کنیم پس منتظر اخبار ما در سال آینده باشید.

تخفیف پُرس‌لاین برای انتهای سال ۱۴۰۰

امسال هم ما مانند هر سال تخفیف ۲۰ درصدی برای همه کاربرانمان در نظر گرفته‌ایم. شما با استفاده از کد تخفیف زیر می‌توانید تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ پنل کاربری خود را به مدت یکسال ارتقاء دهید در حالی‌که فقط هزینه ۸ ماه را پرداخته‌اید.

این فرصت را از دست ندهید و از آن استفاده کنید.

تخفیف پرس لاین

ارسال نظر

Privacy Preference Center