اگر در حال خواندن این مطلب هستید، یعنی اعتقاد دارید که پرسشنامه و نظرسنجی کارکنان می‌تواند نتایج مثبت فراوانی برای […]

رفتار بسیاری از مدیران سازمان‌های ایرانی نشان می‌دهد که اهمیت مشتری و بازخورد وی در پیشرفت کسب‌و‌کار را درک کرده‌اند […]

سازمان‌ها سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) را با اهداف متفاوتی انتخاب و پیاده‌سازی می‌کنند. از مدیریت اطلاعات تماس و سرنخ‌های […]

کمتر سازمانی را خواهید یافت که مشتریان وفاداری داشته باشد، مالک برندهایی باشد که خریداران آن را می‌پرستند و نسبت […]

تصور کنید پرسشنامه آنلاین نظرسنجی برای مشتریان خود یا یک بازار بالقوه می‌خواهید ارسال کنید. قبل از ارسال باید پاسخ […]

در سومین بخش از راهکارهای طراحی پرسشنامه آنلاین بدون خطا و سوگیری، سوگیری محقق و راه‌های اجتناب از آن تشریح […]

در مطلب پیشین به دو نوع سوگیری ناشی از عدم پاسخ‌دهی و ناشی از پاسخ‌ها اشاره شد. در دومین بخش […]

از بین بردن یا کاهش خطا(Error) و سوگیری(Bias) نقش مهمی در بهبود کیفیت داده جمع‌‌آوری‌شده توسط پرسشنامه آنلاین و به […]

چرا «نه گفتن» موضوع بسیاری از کتاب‌ها و مطالب بلاگ‌ها است و نقل‌قول‌هایی از استیو جابز و دیگر افراد تاثیرگذار […]

تصور کنید فرد مهمی را قرار است برای اولین بار، بعد از مدت‌ها پیگیری، ملاقات کنید. دقیقه اول مکالمه، ادامه […]