بخش پشتیبانی از مشتریان با موفقیت مشتری اقدامات متفاوتی برای بهبود تجربه مشتریان انجام می‌دهند. در این مقاله درباره تعاریف و تفاوت‌های هریک و ارتباطشان با تجربه مشتریان صحبت می‌کنیم.

شاید فکر کنید طراحی پرسشنامه استاندارد ساعت‌ها زمان می‌خواهد یا مستلزم مطالعه انبوهی از مقالات و کتاب‌هاست. باید بگویم این‌طور […]

«سفارشم دو روزه به دستم نرسیده! زنگ زدم پشتیبانی ده دقیقه معطل شدم، آخرشم به نتیجه‌ای نرسید» «دنبال قیمت‌های خرید […]

با تصحیح خودکار آزمون آنلاین در زمانتان صرفه‌جویی کنید و با نمایش کلید آزمون آنلاین، روند یادگیری را بهبود بخشید.

خروج هر کارمند هزینه‌ای نزدیک به یک‌چهارم دریافتی سالانه او را روی دست سازمان می‌گذارد. ازدست‌رفتن دانش و تجربه فرد […]

تحلیل نتایج پرسشنامه و دریافت داده‌های آماری در پرس‌لاین و بعد از اتمام جمع‌اوری داده‌ها به کمک انواع جداول و نمودارها به امری آسان تبدیل شده است. این مطلب را بخوانید و با اصطلاحات آماری بیشتر آشنا شوید.

بخش مهمی از روند تحلیل و به‌کارگیری داده‌ها منوط به واکاوی و مطالعه‌ی دقیق پاسخ‌های پرسشنامه‌ها و فرم‌هاست. در به‌روزرسانی […]

به کمک انواع فرم‌های هتلی و نظرسنجی‌های هتل و اقامتگاه سنتی از نظر جنبه‌های مختلف، تجربه مهمانان هتل را بهبود بخشید و نرخ بازگشت و وفاداری آن‌ها را افزایش دهید.

نظرسنجی مشتریان یکی از شیوه‌های بهبود در کسب‌و‌کار است. با کسب نتایج ملموس از این راهکار متوجه خواهید شد، منابع خود را در چه حوزه‌ای از کسب‌و‌کار و چگونه اختصاص دهید.

آمارهای زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد تلاش برای نگهداشت مشتریان بسیار کم هزینه‌تر از به دست آوردن مشتریان جدید است. شما باید با ایجاد ارتباط موثرتر با مشتریان و برنامه‌های تجربه مشتریان، بازاریابی و برنامه های وفاداری مشتریان آن‌ها را تقویت و تغذیه کنید.