تامین سلامت روان کارکنان یکی از مهمترن مباحث مدیریت علوم انسانی است. اینجا درباره افزایش روحیه کارکنان و استراتژی‌های موثر برآن بخوانید.

تجربه کسب‌وکارهای موفق نشان داده که استفاده از فرم‌ها و پرسشنامه‌های آنلاین در صنعت بازاریابی به رشد سریع‌تر هر سازمان […]

این ۷ کتاب در حوزه تجربه مشتریان به شما کمک می‌کنند مدیریت بهتری از تجربه مشتریان خود داشته باشید. این کتاب‌ها علاوه بر معرفی شامل خلاصه کوتاهی هم می‌شوند که کار شما را برای انتخاب راحت‌تر می‌کنند.

رابطه مدیر و کارکنان یا سازمان با اهالی خود یک جاده دو طرف است. شک نداشته باشید که در این مسیر اصطکاک‌هایی خواهید داشت اما بدون در نظر گرفتن بازخوردها رسیدن به مقصد چندان امکان‌پذیر نخواهد بود. شما باید به‌طور منظم و مستمر (حداقل به‌طور ماهیانه) به کارکنان خود بازخورد بدهید و بازخورد دریافت کنید.

استارتاپ چیست و چه مراحلی را باید برای راه اندازی استارتاپ طی کرد؟ چک لیست راه‌اندازی استارتاو را پر کنید و ببینید چقدر آماده عرضه استارتاپ خود هستید.

کمپین‌های تبلیغاتی با هدف دستیابی به مشتریان بیشتر در بازه‌ای مشخص اجرا می‌شوند. برندهای بزرگ در ایران و خارج از […]

CRM به عنوان نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می‌شود و استفاده از آن مزایایی مانند افزایش فروش، ارتباط قوی‌تر […]

در مبحث مدیریت عملکرد کارکنان نکته مهم این است که به صورت دوره‌ای و منظم پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان پر شود و نتایج حاصل از آن تحلیل شود تا مشکلات احتمالی بر سر بهره‌وری کارکنان شناسایی و مرتفع شود.

مدیرهای کسب و کارها، منابع انسانی سازمان‌ها و مارکترها از جمله افرادی هستند که همواره برای بهبود روند کاری خود […]

تحقیق بازار در دیجیتال مارکتینگ و تحقیق بازاریابی دیجیتال دو واژه نزدیک به هم هستند که معانی متفاوتی دارند. در […]