با تصحیح خودکار آزمون آنلاین در زمانتان صرفهجویی کنید و با نمایش کلید آزمون آنلاین، روند یادگیری را بهبود بخشید.
به کمک انواع فرمهای هتلی و نظرسنجیهای هتل و اقامتگاه سنتی از نظر جنبههای مختلف، تجربه مهمانان هتل را بهبود بخشید و نرخ بازگشت و وفاداری آنها را افزایش دهید.
بر اساس تحقیقات انجام شده در شرکت مکنزی، از آپریل ۲۰۲۱ به بعد، بیش از ۱۹ میلیون کارمند آمریکایی شغل […]
تا به حال برایتان پیش آمده است که پروژهای بگیرید و نتوانید خود را با اهداف و انتظارهای کارفرمایتان همسو […]
با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، مدیرها و معاونهای مدارس درگیر کارهای تلنبارشده زیادی از جمله ثبتنام مدرسه، بایگانی اسناد […]
هنر ارتباط بهتر در محیط کار میتواند بهعنوان ابزاری قدرتمند برای بهبود عملکرد سازمان و ساختار تیمها استفاده شود.
در این مقاله درمورد ارتباط رضایت مشتری با هوش مصنوعی صحبت کردیم و جنبههای مختلف آن را مورد بررسی قرار دادیم.
در این وبینار از بدفهمیها و اشتباهات رایج در دادههای مدیریت منابع انسانی حرف زدیم. فایل این وبینار را میتوانید از همینجا دانلود کنید.
شاخص NPS 3.0 شاخصی است که به جای NPS یا شاخص خالص مروجان معرفی شده است و تکمیل کننده آن است. درباره نرخ رشد اکتسابی یا همان NPS 3.0 در این مقاله بیشتر بخوانید.
نرمافزار اتوماسیون فرم ساز یک ابزار کلیدی و البته ضروری برای همه نوع کسبوکار است. کاربرد نهایی این ابزارها مانند هر ابزار دیگری، پیش از هر چیزی صرفهجویی در زمان و کاهش هزینهها است.