برندسازی یا برندینگ (Branding) فرآیندیست که طی آن، کسب و کارها یا اشخاص، هویت و ارزشهای خود را برای مخاطبان […]
محتوای تولیدشده توسط کاربرها (UGC) به انواع محتواهایی گفته میشود که مشتریان یک محصول یا خدمت برای همان خدمت و […]
تامین سلامت روان کارکنان یکی از مهمترن مباحث مدیریت علوم انسانی است. اینجا درباره افزایش روحیه کارکنان و استراتژیهای موثر برآن بخوانید.
تجربه کسبوکارهای موفق نشان داده که استفاده از فرمها و پرسشنامههای آنلاین در صنعت بازاریابی به رشد سریعتر هر سازمان […]
برای شروع تغییر در گروه، هیچگاه بهصورت انفرادی نمیتوان اقدام کرد. چنانچه نیاز به تغییر و تمایل برای اقدام در گروه به وجود بیاید، با آگاهی و آموزش میتوان به سمت تغییر حرکت کرد. در نهایت تقویت شرایط، به گروه در حفظ و ماندگاری این تغییرات کمک میکند.
این ۷ کتاب در حوزه تجربه مشتریان به شما کمک میکنند مدیریت بهتری از تجربه مشتریان خود داشته باشید. این کتابها علاوه بر معرفی شامل خلاصه کوتاهی هم میشوند که کار شما را برای انتخاب راحتتر میکنند.
رابطه مدیر و کارکنان یا سازمان با اهالی خود یک جاده دو طرف است. شک نداشته باشید که در این مسیر اصطکاکهایی خواهید داشت اما بدون در نظر گرفتن بازخوردها رسیدن به مقصد چندان امکانپذیر نخواهد بود. شما باید بهطور منظم و مستمر (حداقل بهطور ماهیانه) به کارکنان خود بازخورد بدهید و بازخورد دریافت کنید.
استارتاپ چیست و چه مراحلی را باید برای راه اندازی استارتاپ طی کرد؟ چک لیست راهاندازی استارتاو را پر کنید و ببینید چقدر آماده عرضه استارتاپ خود هستید.
کمپینهای تبلیغاتی با هدف دستیابی به مشتریان بیشتر در بازهای مشخص اجرا میشوند. برندهای بزرگ در ایران و خارج از […]
CRM به عنوان نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری شناخته میشود و استفاده از آن مزایایی مانند افزایش فروش، ارتباط قویتر […]