
در این مقاله درمورد ارتباط رضایت مشتری با هوش مصنوعی صحبت کردیم و جنبههای مختلف آن را مورد بررسی قرار دادیم.

در این وبینار از بدفهمیها و اشتباهات رایج در دادههای مدیریت منابع انسانی حرف زدیم. فایل این وبینار را میتوانید از همینجا دانلود کنید.

دیوید دارمانین، مدیرعامل Hotjar پیش از آنکه این استارتاپ موفق را راهاندازی کند، دو کسبوکار دیگر را نابود کرده بود. در هر یک از این کسبوکار های شکست خورده، او و همکارانش ماهها برای طراحی و ساخت محصولی فوقالعاده زمان گذاشته بودند، اما هر بار با شکست مواجه شده بود.

تحلیل نتایج پرسشنامه و دریافت دادههای آماری در پرسلاین و بعد از اتمام جمعاوری دادهها به کمک انواع جداول و نمودارها به امری آسان تبدیل شده است. این مطلب را بخوانید و با اصطلاحات آماری بیشتر آشنا شوید.

بیشتر شرکتهای بزرگ و موفق دنیا در تلاشند که بیش از هر زمان دیگری مشتریان را در مرکز استراتژیهای خود قرار دهند. اما همه باید بدانند که ما در عصری زندگی میکنیم که افراد با هجوم اطلاعات در دنیای اینترنت مواجهند و به همین دلیل تقریبا دانش و آگاهیشان نسبت به همه مسائل بسیار افزایش یافته است. پس فقط شرکتهایی که روی مشتریان تمرکز زیادی کنند و در مرکزیترین استراتژیهای خود به نیازهای آنان پاسخ دهند به موفقیت نزدیک میشوند.

شاخص NPS 3.0 شاخصی است که به جای NPS یا شاخص خالص مروجان معرفی شده است و تکمیل کننده آن است. درباره نرخ رشد اکتسابی یا همان NPS 3.0 در این مقاله بیشتر بخوانید.

نرمافزار اتوماسیون فرم ساز یک ابزار کلیدی و البته ضروری برای همه نوع کسبوکار است. کاربرد نهایی این ابزارها مانند هر ابزار دیگری، پیش از هر چیزی صرفهجویی در زمان و کاهش هزینهها است.

ستارهها، چه در محیطهای ورزشی و هنری و چه در مجموعههای تجاری، موتورهای پیشران هستند. احتمال موفقیت هر پروژهای با حضور یک یا چند نفر از این نخبگان افزایش خواهد یافت، اما مدیریت آنها به همان اندازه هم سخت و پیچیدهتر میشود. از همان مرحله شناسایی و جذب تا تلاش برای نگهداشت آنها باید برنامه داشته باشید و استراتژیهای مختلفی را به کار بگیرید.

جذب یا حتی حفظ سرمایه انسانی برای استارتاپهای که خود احتمال بقای اندکی دارند، شبیه یک عملیات غیرممکن است. هر اندازه هم به دنبال نیروی متخصصتر و با استعدادتری بگیرید، بر این پیچیدگیها افزوده خواهد شد.

در این مطلب درباره نرخ رویگردانی کارمندان و تفاوت آن با ریزش کارمندان و علل بروز و روشهای کاهش نرخ ترک کارمندان هر سازمان صحبت کردیم.