پرسشنامه نگهداشت یا Retention نشان میدهد که چرا تعداد مشتریان شما در حال کاهش است، دیگر از خدمت استفاده نمیکنند یا محصولی را بازمیگردانند. از این پرسشنامه برای نمایش علل کنسلکردن خرید یا فرآیند بازگردانی استفاده میشود.
با پلتفرمهای ساخت پرسشنامه آنلاین، علاوه بر شناخت دلیل اصلی تصمیمگیری افراد برای ترک شرکت یا محصول، برای گرفتن بازخورد، سرعت و تداوم لازم را خواهید داشت. به این ترتیب سرعت عملتان در تغییر و بهبود اوضاع بالا میرود.
تحقیقات مدیریت تجربه مشتریان نشان میدهد که جذب مجدد مشتریهای موجود سود بیشتری نسبت به جذب مشتری جدید دارد. بهتر بگوییم خریدهای مجدد مشتریان قبلی، بهطور قابلتوجهی، از جذب مشتری جدید ارزشمندتر است؛ تا آنجا که آمار نشان میدهد ۸۰ درصد از درآمد آینده یک شرکت فقط از ۲۰ درصد مشتریان فعلی آنها خواهد بود.
هنگامی که نیازها، علایق و انگیزههای مشتریان خود را درک کنید، میتوانید محصولات و خدمات خود را بهصورت مداوم طبق نظرشان بهروزرسانی کنید. در پرس لاین با استفاده از نمونه آماده این فرم یا ساخت آن طبق نظر خودتان بهطور مداوم نظرسنجی کرده و دلایل قانعکنندهای برای برنامهریزی آینده خواهید داشت.
این دادههای دورهای نتایج سودآوری برای کسبوکار شما بهدنبال خواهند داشت. دادهها به شما کمک میکنند متوجه شوید که مشتریان از چه چیزهایی راضی یا ناراضی هستند. این پرسشنامه در مراحل مختلف، از شروع تا پایان خرید و پس از خرید در دورههای مختلف تکمیل میشود؛ به این ترتیب مشخص میکند که برای نگهداشتن خریدار بهعنوان مشتری چه کارهایی باید انجام دهید. تمام این موارد در حالی است که سهولت، کمهزینهبودن و سریعبودن پرسشنامه آنلاین، از هدررفتن زمان، بودجه و نیروهای سازمان جلوگیری میکند.
پس از تکمیل اطلاعات توسط کاربران، بهراحتی میتوانید اطلاعات بهدستآمده را بهصورت جدول و نمودار مشاهده کنید. بهعلاوه، اطلاعات دموگرافیک مشتریان را میتوانید با امکان «درج اطلاعات مخفی» در فرمساز پرسلاین، بهصورت خودکار به پرسشنامه اضافه کنید. کافیست در هنگام ساخت پرسشنامه، با استفاده از گزینه درج اطلاعات مخفی، این دادهها را وارد کنید.
با داشتن اطلاعات مشتریان امکان ارسال به شبکههای اجتماعی یا ایمیل آنها و دریافت آنی نتایج و آمارها به شکل نمودار، چارت و جدول وجود دارد. کافی است سوالات مد نظرتان را تهیه کنید و شاهد جمعآوری دادهها باشید. در نهایت هم اطلاعات و دادههای آماده را تجزیه و تحلیل کنید.
در پرس لاین، با انتخاب گزینه «استفاده از نمونه پرسشنامهها»، میتوانید نمونه آماده پرسشنامه نگهداشت یا Retention را استفاده کنید. هر تغییری در سوالات و طراحی پرسشنامه تنها با چند درگ و دراپ ساده امکانپذیر است. البته امکان ساخت فرم از صفر هم وجود دارد.
در پنل کاربری تمامی امکانات به صورت رایگان است؛ ولی در صورت نیاز به ویژگیهای دیگر «کاربری حرفهای» و «کاربری سازمانی»، کافیست نسبت به ارتقاء پنل کاربری خود اقدام کنید.